Warning: Creating default object from empty value in /home/rdet5420/public_html/components/com_sh404sef/shInit.php on line 37
Turbine Auto | Reconditionari Turbine Auto| Reparati Turbine Auto
  1. Skip to Menu
  2. Skip to Content
  3. Skip to Footer>

Pret: de la doar 900 Ron

Garantam reparatia turbinei dumneavoastra in maxim 3 ore


Daca nu sunteti din Bucuresti, Fan Curier va livra turbina auto la dumneavostra in cel mai scurt timp.

Reconditionam turbosuflante auto si turbine auto produse de giganti in domeniu cum ar fi garret, KKK, mitsubishi, IHI, etc, Acestea din urma fiind instalate pe 90% dintre modelele auto existente.

 service_turbine_auto reparam_turbosuflante_auto echipa_turbine_auto montaj_turbosuflanta      

Compania noastra reconditioneaza orice turbina / turbosuflanta intr-un timp de executie de numai 3 de ore.
Asiguram contra cost montatul si demontatul turbinelor si turbosuflantelor in service-ul nostru si oferim garantie reala timp de 1an fara limita de km.
Inlocuim toate piesele defecte cu altele noi. Turbina auto nu numai ca va avea toate piesele interioare schimbate, dar va fi si echilibrata, testata si curatata, eliminand in acest fel pana la 100% din riscurile de a nu functiona corespunzator dupa montarea acesteia.

Testarea si echilibrarea turbosuflantei auto este posibila numai utilizand o masina de testat si echilibrat de ultima generatie, care testeaza turbosuflanta la capacitate maxima.

 turbosuflanta_auto_noua piese_turbine_auto turbosuflanta_noua turbine_auto_noi

Reconditionand turbia auto la noi, totul devine simplu si usor, colegii nostrii fiind intotdeauna dornici sa va explice tot ce aveti nevoie sa stiti despre problema dumneavoastra.
Aduci masina la noi in service, iar in 3 ore garantam ca demontam, reconditionam, montam la loc turbina auto, si tot noi ne ocupam si de schimburile absolut obligatorii a uleiului si filtrelor.

Ne definim prin profesionalism, promptitudine, calitate.
La noi, garantia este reala, fara ocolisuri, ascunzisuri si incercari de scapa de responsabilitate.
In serviceul nostru de reconditionat turbine, nimeni nu va incerca sa va pacaleasca.

 strung_turbine_auto turbine_auto corp_mijloc_turbina_auto capac_turbina_noua

Departamentul nostru de reconditionari turbine auto va asteapta in Bucuresti, sectorul 6, Bulevardul Iuliu Maniu, nr. 171c, sector 6
Va asteptam la numarul de telefon : 0766.610.421

reconditionari_turbosuflante_auto echipament_reconditionari_turbine_auto turbina_auto_noua turbine_auto_noi
Pentru a va face o idee despre cum ar trebui sa functioneze optim o turbina auto, va prezentam cateva secrete pentru ca viata turbinei dumneavoastra sa fie cat mai indelungata.

 1. Dupa ce porniti autovehiculul, doar daca presiunea uleiului a fost stabilizata se recomanda accelerarea motorului. Turarea imediata a motorului autovehiculului dumneavoastra poate avea ca efect fortarea turbosuflantei sa functioneze la viteza maxima inainte ca lagarele sa fie lubrifiate adecvat. Daca turbosuflanta nu este lubrifiata suficient functionarea acesteia poate provoca uzura lagarelor. Daca aceasta greseala continua se va ajunge la defectarea prematura a turbosuflantei.

  2. Motorul se opreste numai dupa scaderea turatiei la relanti. Functionarea turbosuflantei are loc la viteze si temperaturi constante care sunt mai mari decat cele ale celorlalte categorii de componente ale motorului.Viteza maxima si temperatura maxima a turbosuflantei se ating numai atunci cand motorul este la capacitate/turatie maxima. Atunci cand motorul este aflat la turatie/capacitate maxima si este oprit brusc pot aparea probleme ale acestuia sau ale turbosuflantei.
  3. Se recomanda functionarea intr-o stare de repaos medie sau cu o “sarcina usoara” ,care in acelasi timp sa mentina intreaga presiune a uleiului si fluxul de aer din sistemul de racire ,pentru a evita o eventuala problema. Daca urmati aceste sfaturi se poate preveni rotatia prelungita a turbosuflantei/turbinei fara lubrifiere si formarea depunerilor de calamina in spatele rotorului turbina, lucru ce are ca efect uzura prematura a segmentilor de etansare.
 

  4. Dupa ce s-a facut un schimb de ulei sau dupa ce s-a efectuat orice serviciu care implica o scurgere a uleiului de fiecare data sistemul de ungere al turbosuflantei trebuie amorsat. Inainte de a intra in sarcina, motorul trebuie pornit de cateva ori. Apoi pentru o perioada de 2-3 minute trebuie pornit si lasat la relanti inainte de accelelare,pentru ca presiunea acestuia si intreaga circulatie sa se regleze.. 

  5. Presiunea normala a uleiului motorului si curgerea acestuia sunt afectate la temperaturi scazute si in cazul in care vehiculul nu a fost utilizat pentru o perioada mai lunga de timp. In aceste conditii pentru cateva minute motorul trebuie pornit si lasat in starea de repaos pentru ca intregul sistem sa ajunga la temperatura de lucru iar uleiul la vascozitatea normala, inainte de a intra in sarcina.
 

  6. Se recomanda evitarea perioadelor lungi de repaos ale motorului. Rotatia mica a axului turbosuflantei si combinatia de presiune scazuta din turbina si compresor pot permite uleiului sa se prelinga peste segmenti in turbina sau in compresor. Acest lucru poate avea efecte negative asupra rotorului si poate produce uzuri in carcasa lagar,mai exact in zona de etansare a segmentilor.

Atentie!!!
Poti fi pacalit foarte usor.
Verifica si testeaza folia inainte sa o montezi
O folie auto Llumar originala trebuie sa aiba stantata marca llumar pe toata suprafata, din 50 in 50 cm.
Daca pe suprafata foliei nu se distinge clar marca Llumar, acel produs ESTE FALS.
O parte din atelierele din bucuresti prefera sa scada pretul montajului si sa inlocuiasca folia auto Llumar cu un inlocuitor ieftin chinezesc.

 Nu ezita si cere oferta de pret!
mail
contact@detailingautoconcept.ro

Detalii Online

Site-urile noastre

www.detailingautoconcept.ro
www.folie-auto-llumar.ro
www.folie-auto-omologata.ro
www.folieautoprofesionala.ro
www.colantariauto-bucuresti.ro

Newsletter Auto

Nume:

Email:

Vizitatori online

Avem 7 vizitatori online

Lista Parteneri


Warning: Parameter 1 to IcemodMainMenuHelper::IcebuildXML() expected to be a reference, value given in /home/rdet5420/public_html/libraries/joomla/cache/handler/callback.php on line 99

Informatii utile


Warning: Parameter 1 to IcemodMainMenuHelper::IcebuildXML() expected to be a reference, value given in /home/rdet5420/public_html/libraries/joomla/cache/handler/callback.php on line 99
Acum, poti plati cu cardul

plata_pos
Abarth, Acura, Audi, Bentley, BMW, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dacia, Dodge, Ferrari, Fiat, Ford, Honda, Hyundai, Infiniti, Isuzu, Iveco, Jaguar, Jeep, Kia, Lamborghini,
Abarthacuraalfaaudibentleybmwcadillacchevroletchryslercitroendaciadodgeferrarifiatfordhondahyundaiinfinitiisuzuivecojaguarjeepkialamborghinilancialand roverlexusmaseratimaybachmazdamercedesminimitshunissanopelpeugeotporscherenaultsaabseatskodasubarusuzukitoyotavolkswagenvolvo
Lancia, Land Rover, Lexus, Maserati, Maybach, Mazda, Mercedez Benz, Mini, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Porche, Renault, Saab, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, Volksvagen, Volvo.